Promowanie Twojej marki
Pisz o tym, na czym się znasz. Jeśli nie znasz się na tematach, które interesują Twoich czytelników, zleć przygotowywanie wpisów ekspertowi.
Pisz dla swoich odbiorców Poświęć kilka minut na zaplanowanie wpisu Pamiętaj o obrazach Zredaguj tekst przed publikacją Znasz swoich odbiorców najlepiej, dlatego miej ich na uwadze podczas pisania. Poruszaj ważne dla nich tematy. Jeśli prowadzisz stronę swojej firmy na Facebooku, możesz tam poszukać tematów. Kiedy wpadniesz na pomysł na wpis, napisz jego wstępną wersję. Niektórzy wolą rozpoczynać pisanie od tytułu, a następnie przejść do kolejnych akapitów. Inni zaczynają od podtytułów. Wybierz metodę, która najbardziej Ci odpowiada. Upewnij się, że wpisowi towarzyszą wysokiej jakości obrazy. Mają one na celu rozbicie tekstu, co uczyni jego lekturę łatwiejszą. Przekazują również emocje i koncepcje, które trudno ująć w słowa. Kiedy skończysz pracę nad tekstem, odłóż go na dzień lub dwa, a potem przeczytaj ponownie. Prawdopodobnie stwierdzisz, że warto coś dodać lub usunąć. Poproś znajomego lub współpracownika o sprawdzenie wpisu, aby upewnić się, że nie ma w nim błędów. Kiedy wpis będzie dopracowany, opublikuj go na blogu.